PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie-odprawa › Re: Zwolnienie-odprawa
  • Data: 2002-11-19 13:43:27
    Temat: Re: Zwolnienie-odprawa
    Od: "tomek" <t...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "videoklip" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ar0b7b$o5i$1@news.onet.pl...
    Poinformowano mnie, że o odprawie mogę zapomnieć bo przecież firma mnie
    nie chciała zwolnić tylko zmiienic warunki których ja nieprzyjąłem. Byłem
    przez ponad 3 lata w firmie na stonowisku kierowniczym i abecnie
    oddelegowano
    mnie na 3 miesiące na zwykłego pracownika - nie wiem czy też pracodawca
    miał
    do tego prawo.
    Niestety nie są to przyczyny ekonomiczne tylko nieprzyjąłem nowych warunków
    płacy i pracy. Automatycznie stało się to wypowiedzeniem z 3 miesięcznym
    okresem wypowiedzenia.

    Ja ostatnio bylem w podobnej sytuacji, nie przyjalem nowych warunkow
    placowych,
    czyli rozwiazanie umowy nastepuje za wypowiedzeniem z winy pracodawcy i
    nalezy Ci sie wypowiedzenie i odprawa uzaleznione od:
    a - stazu pracy w firmie
    b - stazu pracy wogole

    nie daj sie zrobic w konia, kodeks pracy obowiazuje wszystkich
    pzdr tomek
    gg 56312