PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie-odprawa › Re: Zwolnienie-odprawa
  • Data: 2002-11-13 20:27:11
    Temat: Re: Zwolnienie-odprawa
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Wed, 13 Nov 2002 12:04:22 +0100, "videoklip"
    <v...@p...onet.pl> zakodował:

    >To juz wiem że zasiłek mi przysługuje, negocjować próbowałem /obiecali że
    >zmienią potem sie wycofali/, na świadectwie pracy nie bedę miał tego zapisu
    >więc porozumienie stron odpada /wtedy stracę prawo do zasilku/, tylko nie
    >wiem czy nieprzysługuje mi jakoś odprawa.
    >
    >Co to prawnika to masz rację muszę jednak skożystać z jego usług, sprawa
    >jest dla mnie zbyt ważna żeby ją tak zostawić, a niesytety w przepisach
    >prawa pracy nie jestem zbyt dobry.

    Może znajdziesz na nich haka? Czy nie złamali podstawowych obowiązków
    pracodawcy? Czy w ciągu ostatniego miesiąca nie dowiedziałeś się o
    spóźnionej wypłacie (choćby o 1 dzień - to może być uzasadnienie
    rozwiązania umowy bez wypowiedzenia z winy pracodawcy).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775