PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie-odprawa › Re: Zwolnienie-odprawa
    From: "videoklip" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwolnienie-odprawa
    Date: Wed, 13 Nov 2002 10:43:20 +0100
    Sender: v...@p...onet.pl@linux.erg.com.pl

    Tak chyba dałem..... Czyli nie ma już mozliwości aby się od tego odwołać?
    Nie ma innego sposobu

    Nidługo firma zmieni własciciela a w kadrach zostaną moje zas...... papiery
    i każdy kto spojrzy powie - spadaj pan - byłeś pan nieskuteczny. Furtka
    zamknięta.

    A ja nie mogę się przecież na to zgodzić bo prawdą udokumentowaną jest że
    byłem skuteczny przez te trzy lata - problemy w firmie zaczęly się jak
    wprowadzili nowego prezesa. Pozatym moja odpowiedzialność ostatnio była
    rozmyta bo wprowadzili komisje decyzyjne w których uczestniczyłem
    podejmujące zbiorowo decyzje związane miedzy innymi z z zakresem moich
    obowiązkow a kozła ofiarnego ewyznaczyli mnie. Nie mogę się z tym zgodzić i
    muszę znalezć jakąść drogę by coś z tym zrobić. Napewno tego tak niemogę
    zostawić. Tylko jak to teraz zmienić?

    G.
    urodzony 13 w piątek :)