PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie lekarskie a wypowiedzenie

  • 1. Data: 2002-10-22 11:30:13
    Temat: Zwolnienie lekarskie a wypowiedzenie
    Od: "RAFAŁ" <r...@p...gazeta.pl>

    Jak sie ma zwolnienie lekarskie do okresu wypowiedzenia. 31.10.konczy mi sie
    wypowiedzenie a od dzisiaj do 5.11 mam zwolnienie lekarskie. ???

    Prosze o pomoc.

    Kto mi musi zaplacic za zwolnienie.

    ??
    rafal

  • 2. Data: 2002-10-23 06:19:04
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie a wypowiedzenie
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > ??
    > rafal
    >

    > Zasiłek przysługuje Ci jak najbardziej. Przysługuje Ci również zasiłek
    chorobowy w związku z chorobą powstałą po ustaniu zatrudnienia (np. następne
    zwolnienie po 05.11.) jezeli niezdolność do pracy powstanie przed upływem 14
    dnia od dnia ustania zatrudnienia (tytułu ubezpieczenia chorobowego) i będzie
    trwała nieprzerwanie co najmniej 30 dni.

    Na razie jednak Twój pracodawca zobowiązany jest w dniu, w którym minie Ci
    okres wypowiedzenia wysłać Twoje zwolnienie wraz z odpowiednim druczkiem (do
    pobrania w ZUS - ie, ale to nie Twój obowiązek!!!) do ZUS-u i dalej będzie Ci
    płacił bezpośrednio ZUS (za te 5 dni tzn. od 01.11 do 05.11).

    pozdrwiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2002-10-25 10:41:26
    Od: "ANGELA" <a...@a...pl>