PracaGrupypl.praca.dyskusje › WYPOWIEDZ SIE !!!

  • 1. Data: 2002-10-22 10:47:24
    Temat: WYPOWIEDZ SIE !!!
    Od: "Hojtek" <h...@i...pl>

    Mam małe pytanko .

    bardzo lubie dzieci mam doswiadczenie bylem kubusiem Puchatkiem i dzieci
    mnie bardzo lubiały a rodzice zapraszali do domow lecz ten strój niestety
    nie był mój wiec musiałem odmawiać :(

    stad taki pomysł i chce aby rodzice sie wypowiedzieli
    bardzo dziekuje
    mam pare niespodzianek dla dzieci np. planuje wreczac dzieciom dodatkowo
    drobne upominki np.malowanki specjalnie przezemnie zrobione

    pzdrawiam i prosze o dalsze wypowiedzi

    w tym roku chce takze rozpoczac wizyty jako sw mikolaj
    wiec takze prosze o refleksje

  • 2. Data: 2002-10-22 20:58:46
    Temat: Re: WYPOWIEDZ SIE !!!
    Od: "paweł" <r...@w...pl>

    Jestem jak najbardziej na tak znam ten rynek jest tu duża konkurencja ale za
    parę lat będzie jeszcze większa
    działają tu grupy (dwu trzy osobowe) do obsługi imprez przeważnie
    przedszkolnych ale i przyjęć indywidualnych pozatym profesjonaliści z
    teatrów dziecięcych .
    Ale uważam że dobra reklama, kilka udanych imprez (przyjęć indywidualnych
    np: urodziny imieniny itp)
    z dobrze przemyślanym planem zabaw i niespodzianek może być kluczem do
    sukcesu
    Pozdrawiam Asia

  • 3. Data: 2002-10-23 11:08:47
    Temat: Odp: WYPOWIEDZ SIE !!!
    Od: "Hojtek" <h...@i...pl>

    witam
    Może Wiesz gdzie moge znaleźć jakieś namiary na takie firmy ?
    jak Masz rozeznanie w tym temacie to może Mógł bym liczyc na jakies dobre
    rady? ;-)
    Jakie stawki biora za jakie przyjęcia? ( jak Miałaś doczynienia z taka firmą
    jaki miała plan przyjęć)
    może Sama pracujesz jako taka maskotka? :)
    dziękuje za wszelkie rady i dobre uwagi
    z kąd Jestes?

    Pozdrawiam Bartek

    co myślisz o postaci Kubusia Puchatka?