PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwiązek dwojga ludzi pracujących w konkurencyjnych firmach? › Re: Związek dwojga ludzi pracujących w konkurencyjnych firmach?
  • Data: 2004-11-25 20:39:22
    Temat: Re: Związek dwojga ludzi pracujących w konkurencyjnych firmach?
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
    news:co5e5q$q2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Immona" <n...@z...com.pl> napisał w wiadomości
    > Wiadomo - prawie każdy ma jakieś tajemnice zawodowe. Niemniej co innego
    > jak coś mniej albo bardziej istotnego wymsknie Ci się, przy kimś kto
    > pracuje w zupełnie innej branży a co innego jak wymsknie Ci się przy
    > konkurencji.

    Wymskniecie sie to zawsze wymskniecie sie. ktos z innej branzy moze to
    opowiedziec konkurencji. dla mnie sytuacja jest zero-jedynkowa i o pewnych
    sprawach zapominam, gdy wychodze z pracy. Weszlo mi to w krew na tyle, ze
    moge sie upic i zaczac opowiadac bzdury, ale beda to bzdury, a nie tajemnice
    firmowe. One sa w osobnej przegrodce. Nawet, gdy sie na kogos pogniewasz,
    odejdziesz, a on Cie zle potraktowal, zobowiazanie dyskrecji pozostaje, o
    ile nie chodzi o lamanie prawa. Howgh :). Wiedza to jeden z najcenniejszych
    zasobow firmy.

    I.