PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwiązek dwojga ludzi pracujących w konkurencyjnych firmach? › Re: Związek dwojga ludzi pracujących w konkurencyjnych firmach?
  • Data: 2004-11-28 09:11:49
    Temat: Re: Związek dwojga ludzi pracujących w konkurencyjnych firmach?
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pooh <news@_nospam_pooh.priv.pl> napisał(a):

    > Co o tym sądzicie?
    dla wlasnego bezpieczenstwa badz partnerki wolalbym aby jedno z nas
    zmienilo prace - lepiej miec mniej a spac spokojnie
    przesadziles to cholernie ekstremalna sytuacja. na szczescie jest proste
    rozwiazanie

    > Na ile to jest fair w stosunku do pracodawców?
    pracodawce zawsze mozna zmienic.
    punktem wyjscia jest rodzina nie pracodawca, nie bedzie mial przeszkod
    aby cie zwolnic jesli tylko zechce

    > Jak może wyglądać taki związek gdzie nie można ani słowem pisnąć o pracy,
    > aby pomysł albo informacja nie były wykorzystane przez konkurencję?
    jesli sie naucza nie mowic o tym to wygladal bedzie normalnie. jest
    wiele tematow poza praca
    jesli zaczna mowic o pracy, poniekad to naturalne, to w tej sytuacji zalezy
    od tego czy "kariera" jest dla ciebie wazniejsza od partnera. osobiscie
    polecam zachowac zdrowy rozsadek i wybrac to drugie.

    > zauważam, że najfajniejsze panie pracują u konkurencji.
    bo nie dostrzegasz tego co masz pod reka. wiadomo, ze ludzi ciagnie do tego
    co nowe a nie do tego co sie przezwyczail

    > Chciałbym poznać Wasze opinie
    moja opinia jest prosta. pracodawcy nic do mojego zycia osobistego bez
    wzgledu na to na jakim jestem stanowisku

    > Przyjmujemy wariant, że są to osoby pracujące na takich stanowiskach, że
    > swoją pracą, pomysłami i działaniami bezpośrednio wpływają na wielkość
    > sprzedaży dóbr wytwarzanych przez firmę (przedstawiciele regionalni, dział
    > marketingu itp).
    coz widze prostsze rozwiazanie, niech zaloza agencje reklamowa i zaczna
    sprzedawac gotowe strategie dla wybranych sektorow.
    i na koniec powiem, ze to najbardziej rozsadne z rozsadnych rozwiazan jakie
    znam jesli uwzglednic stanowiska osob, o ktorych mowisz.

    pozdrawiam
    mhl999