PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają. › Re: Zreformujmyortografię.Dyslektycy łą czcie się, bo mnie zasz
  • Data: 2005-09-12 07:31:57
    Temat: Re: Zreformujmyortografię.Dyslektycy łą czcie się, bo mnie zasz
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    badzio; <dg293f$3hp$1@achot.icm.edu.pl> :

    > Kurcze... przez 8 lat podstawowki + 5 lat technikum nie pamietam zeby z
    > powodu dyktanda na lekcji jezyka polskiego, wyjatkowo spadala
    > frekwencja. Za to z powodu klasowki z matmy - jak najbardziej

    ;)
    To ja jeszcze dopowiem - kiedyś istniało coś takiego, jak lekcje
    wyrównawcze [tia - ten obrzydliwy socjalizm ;)] - u mnie na takie lekcje
    trafiało 30-50% klasy. Lekcje te [z j.polskiego] w dużej części polegały
    właśnie na dyktandach. Jakoś nie zauważyłem, żeby frekfencja na
    normalnych dyktandach drastycznie spadała - no tak, ale to był
    socjalizm. ;)

    Flyer