PracaGrupypl.praca.dyskusje › Znalezenie pracy

  • 11. Data: 2006-02-13 17:22:43
    Temat: Re: Znalezenie pracy
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Użytkownik "rs" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dspq78$nnn$1@news.onet.pl...
    > czesc
    >
    > czy jest wogole szansa zeby samodzielnie znalesc jakas normalna prace.
    >
    > Piszcie komu sie udalo znalesc samodzielnie prace bez znajonosci i
    > popracowac w niej co najmniej pol-roku.

    Również jak poprzednicy znalazłem pracę bez znajomości
    (których nie miałem, więc jakoś sobie musiałem radzić).
    Właściwie to praca mnie sama znalazła, gdyż zostawiłem
    CV w portalu pracy pracuj.pl.

  • 12. Data: 2006-02-13 18:01:33
    Od: "TaDeK" <T...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > czy jest wogole szansa zeby samodzielnie znalesc jakas normalna prace.
    >
    > Piszcie komu sie udalo znalesc samodzielnie prace bez znajonosci i

    Mnie i to z GW w trzy tygodnie.

  • 13. Data: 2006-02-13 20:30:48
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ktoś, kto wali dwa błędy ortograficzne w jednym zdaniu, istotnie może mieć
    > tym problem. (Chyba że ta "normalna praca" może być przy kopaniu rowów.)

    > Wszystkie moje cztery prace w życiu były z ogłoszenia i bez znajomości, w
    > każdej pracowałam dłużej niż pół roku i za każdym razem zmieniałam pracę
    > na
    > lepszą od poprzedniej.

    Witam w klubie :)

    .

  • 14. Data: 2006-02-13 21:49:25
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    No, to mnie pocieszyliście.

    te 10, 15 aplikacji dziennie wysyłałeś w odpowiedzi na konkretne ogłoszenia,
    czy w ciemno ?

  • 15. Data: 2006-02-14 08:48:16
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > czy jest wogole szansa zeby samodzielnie znalesc jakas normalna prace.
    >
    > Piszcie komu sie udalo znalesc samodzielnie prace bez znajonosci i
    Mi, fakt, ze pracuje krocej niz pol roku, bo prace zmienilem w grudniu, ale
    nigdzie sie na razie nie wybieram:D Zero znajomosci, po prostu z ogloszenia
    na jobpilocie. Po jakichs 3 tygodniach mialem juz w reku list intencyjny.
    Praca lepsza od poprzedniej pod wgledem klimatu i finansow, Branza ta sama.
    pozdr
    /p

  • 16. Data: 2006-02-14 13:30:31
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    forest napisał(a):
    > No, to mnie pocieszyliście.
    >
    > te 10, 15 aplikacji dziennie wysyłałeś w odpowiedzi na konkretne ogłoszenia,
    > czy w ciemno ?

    Wysyłałem na konkretne stanowiska związane z HR. Tyle, że wtedy miałem
    prawie zerowe doświadczenie w tej materii, więc było ciężko. Kilka, w
    desperacji, wysłałem na stanowiska kierownicze w sprzedaży.

    pozdr.
    m.