PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci??? › Re: Zlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci???
  • Data: 2005-04-29 12:24:01
    Temat: Re: Zlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci???
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-04-29, HERAKLES <h...@b...pl> wrote:
    > Pewnie a w przeciwnym przypadku całość zeżre zus. Możecie se dyskutować, że
    > nie można ale oto rozwiązanie że można, jak znasz lepsze rozwiązanie dla
    > tego gościa to wypowiedz się sensowniej.
    ZUS będzie musiał płacić i tak. Niezależnie, czy płatności będzie otrzymywał
    przelewem, gotówką czy SMSem. Twój pomysł to po prostu zbędne podnoszenie
    kosztów.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [...] ja też od czasu do czasu kupuję w knajpie małże tylko po to,
    żeby jeszcze raz się przekonać, że nadal ich nie lubię ;)