PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci??? › Re: Zlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci???
  • Data: 2005-04-30 17:52:14
    Temat: Re: Zlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci???
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:opsp13sebo4iukdk@okr42.gamma.furrynet.org...

    > Dzielkuje wszystkim za wypowiedzi.
    > Teraz sie zastanawiam.
    > Szkoda, ze moj pomysl nie przyszedl mi wczesniej, gdy mialem zaplecze
    > finansowe.
    > Pomysl zbyt nikly, zeby ustawic sei po prosbie zeby dostac pomoc na
    > otwarcie dzialalnosci, gdyz nie pokryje jej kosztow, a jednoczesnie jakies
    > fundusze bede musial wykombinowac, zeby ruszyc w obojetnie jakiej formie.
    > Szkoda, ze zamiast zapomog na otwarcie dzialalnosci nie wprowadzono ulgi w
    > postaci rocznego bezzwrotnego zwolnienia z zus przy otwieraniu
    > dzialalnosci przez bezrobotnego.
> [...]

    A moze wez i pomysl, jak rozwinac ten pomysl w taki, ktory bedzie przynosil
    zyski pozwalajace na oplacenie ZUSu?
    Niewiele napisales o samym pomysle, ale np. trafic z oferta rowniez do
    innych miast, nie tylko lokalnie, albo wymyslic jeszcze jakies
    komplementarne uslugi, ktore moglbys wykonywac poza tym - szersza oferta,
    wieksze przychody etc.
    Jesli chcesz mojego udzialu w burzy mozgow na ten temat i nie boisz sie, ze
    Ci ten pomysl ukradne, to pisz na priva, o co dokladnie chodzi, a zobacze,
    czy da sie cos "rozszerzajacego" wymyslic.

    I.