PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci??? › Re: Zlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci???
  • Data: 2005-04-30 18:54:40
    Temat: Re: Zlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci???
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 30 Apr 2005 20:34:33 +0200, T.Omasz <t...@f...pl>
    napisał:

    > Hm, ja wiem, czego Ty uzywasz, ale odpisywalem Immonie :)

    A to przepraszam, nie zrozumialem co to znaczy "ja tez moge", odnioslem
    wrazenie, ze doklejasz sie do jej propozycji.

    > A moj antyspam... no coz, to znaczy ze bede go (znaczy antyspam) musial
    > zmodyfikowac ;)

    Nie przejmuj sie, moze mam za niskie IQ

    > A poza tym, gdybys zajrzal do pdfa wskazanego przeze mnie, napisalbys na
    > adres w nim podany bez antyspamu :)

    jak wspomnialem, nie uzywam oe i ewentualne info na jego temat
    zainteresuje mnie dopiero, gby bill wypusci nowa wersje, ktore bedzie za
    uzytkownika prala i prasowala itp. ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##