PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci??? › Re: Zlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci???
  • Data: 2005-04-30 17:49:16
    Temat: Re: Zlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci???
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 30 Apr 2005 15:53:04 +0200, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

    > U?ytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > czytuj www.zporr.gov.pl
    >
    > I.

    Dzielkuje wszystkim za wypowiedzi.
    Teraz sie zastanawiam.
    Szkoda, ze moj pomysl nie przyszedl mi wczesniej, gdy mialem zaplecze
    finansowe.
    Pomysl zbyt nikly, zeby ustawic sei po prosbie zeby dostac pomoc na
    otwarcie dzialalnosci, gdyz nie pokryje jej kosztow, a jednoczesnie jakies
    fundusze bede musial wykombinowac, zeby ruszyc w obojetnie jakiej formie.
    Szkoda, ze zamiast zapomog na otwarcie dzialalnosci nie wprowadzono ulgi w
    postaci rocznego bezzwrotnego zwolnienia z zus przy otwieraniu
    dzialalnosci przez bezrobotnego.
    A tak oprocz kombinowania ze zdobyciem pieniedzy na rozruch, trzeba
    jeszcze kombinowac zeby schowac sie przed przepisami.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##