PracaGrupypl.praca.dyskusjeŻeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało... › Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
  • Data: 2006-09-25 08:09:41
    Temat: Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:

    > Widać, że nie do końca rozumiesz tą ideę. Jeżeli by się wprowadziło
    > takie zmiany, to 90% ludzi, którzy by studiów nie skończyli, było by bez
    > problemu w stanie pracować jako pełnowartościowi programiści,
    > administratorzy itp., gdyż byli by wyuczeni technik programowania,
    > podstawowych algorytmów, systemów itp.

    Nie wyuczyli by sie technik programowania, a conajwyzej przeszli kurs
    "programowanie w piec klikniec". Teraz juz jest takich wielu po
    kiepskich uczelniach. Natomiast ludzie chcacy studiowac ten czas
    musieliby spisac na straty.

    > Jedyne, czego by im brakowało, to
    > wyższa matematyka i wszystko, co jest na niej oparte. Owszem, czasem by
    > to mogło być problemem, ale w praktyce 98% programistów po studiach w
    > ogóle nie używa takich rzeczy, jak algorytm Kruskala - zatem generalnie
    > nie trzeba by było zatrudniać tych po pełnych studiach, ale w zupełności
    > wystarczający dla statystycznego pracodawcy byli by ci po pierwszej
    > połowie studiów.

    Jak ktos chce tak studiowac, to sa odpowiednie szkoly, a jak chce cos
    wiecej idzie na porzadne studia.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl