PracaGrupypl.praca.dyskusjeŻeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało... › Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
  • Data: 2006-09-25 09:39:06
    Temat: Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Any User wrote:

    > 3. Proponowane przeze mnie metody pozwolą na kilkusetprocentowy przyrost
    > ilości programistów na rynku pracy.

    Ze zlej strony do tego podchodzisz. Model, ktory dobrze funkcjonuje w
    wielu panstwach, to rozdzielenie studiow "naukowych" i "zawodowych".

    Jesli ktos ma miec to szersze i glebsze zrozumienie umozliwiajace prace
    tworcza, projektowa, analityczna itp., to niestety trzeba zaczac od
    teorii i dobrego zrozumienia tego, na czym sie to wszystko opiera, a
    potem przerabiac praktyke juz w jej swietle. Jesli ktos ma byc sprawnym
    rzemieslnikiem, to przerabia tylko praktyke, ale w troche inny sposob
    niz ci, ktorzy ja przerabiaja po teorii (np. inny stopien
    szczegolowosci). Dlatego nie da sie upchnac jednego i drugiego toku
    naczania we wspolny grafik bez szkody dla ktorejs z dwoch
    zainteresowanych roznymi celami grup.

    Zgadzam sie z Toba, ze na rynku jest miejsce i zapotrzebowanie na obie
    grupy, o ktorych piszesz, ale pomysl wspolnej edukacji jest
    nieporozumieniem.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl