PracaGrupypl.praca.dyskusjeŻeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało... › Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Żeby się młodzieży z branży IT w dupach nie poprzewracało...
    Date: Sat, 23 Sep 2006 19:38:13 +0200

    Sat, 23 Sep 2006 18:15:30 +0200, użyszkodnik Stanislaw Chmielarz
    <s...@u...com.PL> napisał:

    > Przyjazd na wezwanie :-)))

    rozumiem że dodatkowo płatny :P

    >i rozlozenie rak, ze "sie nie da" lub
    > inne madre teksty dla wlasciciela...

    że się da ale trzeba kupić to to to i to oczywiscie od nich i ze
    bedzie to kosztowało extra tyle i tyle :P

    ja generalnie za tak zwane zrobienie czegokolwiek w komputerze biore
    standardowe 50zł chyba ze jest to włożenie karty sieciowej to biore
    30zł. ktoś stwierdził że ja biore bardzo drogo bo tu jest firma ktora
    bez problemu przeinstalowuje system za 30zł
    .
    pokazlem diwajs/drzewo a potem sie dowiedzialem ze owszem firma robi
    ale..... trzeba 40km do nich dojechac, przy okazji goscia naciagneli
    na wymiane twardego dysku bo obecny podobno niedobry, jak sie potem
    okazalo nie bylo z nim problemu, podmienili gosciowi płyte główną na
    tańszą a tamtą sobie wzieli :>

    ważne że jest wesoło :>

    --
    futszaK