PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnienie pracownika a koszty dla pracodawcy?

  • 1. Data: 2003-02-17 10:12:32
    Temat: Zatrudnienie pracownika a koszty dla pracodawcy?
    Od: "muniek" <w...@N...onet.pl>

    Witam,
    Mam takie pytanie: Jakie koszty całkowite ponosi pracodawca gdy pracownik
    zarabia powiedzmy 2000 zł brutto? Chodzi mi o tą cześć ZUSu jaką płaci
    pracodawca, bo chyba jeszcze innych kosztów nie ponosi? Proszę o odpowiedź?
    Wojtek.

  • 2. Data: 2003-02-17 16:34:57
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "muniek" <w...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarabia powiedzmy 2000 zł brutto? Chodzi mi o tą cześć ZUSu jaką płaci
    > pracodawca, bo chyba jeszcze innych kosztów nie ponosi? Proszę o

    Polecem dzisiejszy "SUper Ekspress" gdzie jest przykładowa wykiczanka dla
    wynagrodzenia 800 zł. Tylko podstawic nowa kwote i mamy wszystkie składniki>
    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2003-02-17 17:09:05
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Wojtek.
    >
    >To zależy: z zasady dla wszystkich pracodawców są stałe koszy związane z
    ubezpieczeniem :emerytalny,rentowy,funduszem pracy, gwarantowanym funduśzem
    świad. pracowniczych,różne jest ubezpieczenie wypadkowe.Średnio 2420
    żł.Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-02-18 19:03:24
    Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "muniek" <w...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam, > Mam takie pytanie: Jakie koszty całkowite ponosi pracodawca gdy
    pracownik > zarabia powiedzmy 2000 zł brutto?

    Polecam na Onecie zajrzec do działu Pieniadze, tam jest Kalkulator Plac.
    Wszystko ladnie wyszczególnia.
    Pozdrawiam
    Ania