PracaGrupypl.praca.dyskusje › Menedżer Działu

  • 1. Data: 2003-02-17 09:51:57
    Temat: Menedżer Działu
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Proste pytanie....

    Ile zarabia menedżer działu we francuskim hipermarkecie? :-)

    Ma ktos pojme? Szukam i szukam w necie, ale nic nie ma....:-(

    Paweł,

  • 2. Data: 2003-02-19 14:50:35
    Temat: Re: Menedżer Działu
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Próbowałeś tutaj? http://www2.gazeta.pl/praca/0,22611.html

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10215 dzień życia, sprawność

  • 3. Data: 2003-02-19 21:50:41
    Od: "Cichutka" <a...@d...pl>

    Użytkownik "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Proste pytanie....
    >
    > Ile zarabia menedżer działu we francuskim hipermarkecie? :-)
    >
    > Ma ktos pojme? Szukam i szukam w necie, ale nic nie ma....:-(
    >
    > Paweł,

    hehe niech zgadnę, chodzi o Auchan??
    pozdrawiam
    Aga