PracaGrupypl.praca.dyskusje › zamknięcie działalności z końcem lutego

  • 1. Data: 2003-02-17 09:22:38
    Temat: zamknięcie działalności z końcem lutego
    Od: <m...@g...pl>

    Kochani,

    Zamierzam z końcem lutego zamknąć działalność gospodarczą (jednoosobowa).

    Chciałam prosić o podpowiedzenie w jakiej kolejności udać się do urzędów (a
    wiem że czeka mnie wizyta w Urzędzie Gminy, ZUSie, Urzędzie Skarbowym i
    Urzędzie Statystycznym).
    Chciałabym zaoszczędzić czas i ewentualne powtórne wizyty, dlatego proszę o
    pomoc.

    I jeszcze jedno pytanie &#8211; jeśli zamknę działalność z dniem 28 lutego jak
    rozliczać ZUS i podatek za miesiąc luty &#8211; czy bez względu na to że
    działalność jest zamknięta, normalnie robię wpłatę ZUSu 10 marca, podatek &#8211;
    20.03 i VAT 25.03 ?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-02-18 20:27:18
    Temat: Re: zamknięcie działalności z końcem lutego
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomoc.
    > Najpierw musisz udać się do urzędu i wyrejestować cziałalność,a potem
    poinformować w ciągu 7 dni Urząd Skarbowy i ZUS.Opłaty robisz za luty w
    marcu tak jak to robiłaś podczas prowadzenia działalności.
    Powodzenia( dlaczego zrezygnowałaś-wysokie koszty?)

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2003-02-19 08:46:38
    Od: <m...@g...pl>

    > poinformować w ciągu 7 dni Urząd Skarbowy i ZUS.Opłaty robisz za luty w
    > marcu tak jak to robiłaś podczas prowadzenia działalności.
    > Powodzenia( dlaczego zrezygnowałaś-wysokie koszty?)

    Moja działalność to było słynne samozatrudnienie.
    Niestety - dzisiejsza rzeczywistość.
    Niby pracuję w wielkiej międzynarodowej korporacji, ale nie mogli mnie
    zatrudnić na normalnych warunkach.
    A dlaczego zamykam?
    Znalazłam pracę :-))))
    Nową :-)
    No i tam chcą mnie zatrudnić na normalną umowę o pracę :-)
    A że mam dosyć prowadzenia "firemki" przez 2,5 roku więc ją zamykam.
    Bo teraz już nie będzie mi potrzebna.