PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasłyszane z korytarza...

  • 31. Data: 2003-12-08 22:11:15
    Temat: Re: Zasłyszane z korytarza...
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 07 gru 2003, "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    zapodal(a):

    > otoz, wyobraz sobie, ze jesli wysylasz 1000 CV na _jakiekolwiek_
    > ogloszenie, to zmniejszasz sobie to prawdopodobienstwo.
    >
    > teoretycznie to wydaje sie ok. a jakze.
    >
    > ale w praktyce dochodza takie elementy jak zniechecenie czlowieka.
    > i zwykle jest tak, ze jak sie wysle do x firm CV i nie dostanie nawet
    > odpowiedzi, to sie delikwent zniecheca.
    >
    > a tu nie chodzi o ILOSC ale o JAKOSC: wysylamy tam, gdzie odpowiadamy
    > kwalifikacjami.
    >
    > a nie na oslep, gdzie popadnie.

    Skad wniosek, ze gdzie podadnie? Bo caly twoj wywod ma sej tylko jesli tak
    jak to uczynilas sprynie pominac odpowiedz na drugie pytanie ktore ci
    zadalem tj:

    A jaka jest wlasciwa droga (w jaki sposob doszlas do tego, ze jest
    niewlasciwa w oparciu o dane dostarczone przez Rafala, czyli zadne?)

    dalej jednak pozdr.

    --
    Lukasz "Shrek" Skorupka.

  • 32. Data: 2003-12-09 04:54:51
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Mon, 08 Dec 2003 22:11:15 GMT
    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > Skad wniosek, ze gdzie podadnie? Bo caly twoj wywod ma sej tylko jesli
    > tak

    no skoro on jako pracujacy w tej firmie widzi, ze wiecej niz polowa
    ofert nawet nie odpowiada kwalifikacjom wymienionym w ogloszeniu, to
    jaki inny wniosek mozna wyciagnac?

    zreszta nie on jeden to zauwazyl.
    wiele pracodawcow na to narzeka.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 33. Data: 2003-12-09 15:15:51
    Od: "Rafał" <k...@t...adresu.pl>

    On Mon, 08 Dec 2003 22:47:50 +0100, Piotrr wrote:

    > Boli Cię, że pracodawcy zatrudniają przyjezdnych z jakiegoś za...
    > wielkiego, a nie Ciebie? A czy jaśnie pan miastowy pomyślał choć raz,
    > że być może to jego własna zasługa, że "zamiata podłogę", na
    > dodatek za pensję daleką od średniej krajowej??? Ale nie, to przecież
    > niemożliwe. To wszystko ci przyjezdni, co to zjedzą coś ze śmietnika,
    > prześpią się pod mostem, a pracować pójdą za darmo, żeby tylko panu
    > miastowemu robotę
    > odebrać!

    Dopóki nie nisczą mi rynku - jest ok.
    Ale jak taki przyjedzie - "bo u was lepiej i mniej bezrobocia" a potem
    łasi się gdzie popadnie, aby tylko mieć dach nad głową... To ja dziękuję
    za współpracę i zaczynam narzekać.
    Zupełnie przy okazji - dzisiaj znalazłem informację w swojej firmie o
    zarobkach gościa po studiach. ŻENADA. Facet przyszedł i powiedział, że
    więcej mu nie trzeba i wystarczy ~1/3 średniej krajowej.
    I o czym tu mowa?

    Wzajemnie
    Rafał

  • 34. Data: 2003-12-09 15:17:37
    Od: "Rafał" <k...@t...adresu.pl>

    On Mon, 08 Dec 2003 20:54:51 -0800, Nina M. Miller wrote:

> [...]
    > nawet nie odpowiada kwalifikacjom wymienionym w ogloszeniu, to jaki inny

    Dlatego napisałem na tą grupę, gdzie o ile mi wiadomo, siedzi wielu
    bezrobotnych...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 35. Data: 2003-12-09 15:21:36
    Od: "Rafał" <k...@t...adresu.pl>

    On Mon, 08 Dec 2003 22:11:15 +0000, Shrek wrote:

    > A jaka jest wlasciwa droga (w jaki sposob doszlas do tego, ze jest
    > niewlasciwa w oparciu o dane dostarczone przez Rafala, czyli zadne?)

    Niestety, muszą Wam wystarczyć te informacje, które podałem.
    I powinny one wystarczyć zresztą.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 36. Data: 2003-12-09 17:46:41
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 09 gru 2003, "Rafał" <k...@t...adresu.pl> zapodal(a):

    > Niestety, muszą Wam wystarczyć te informacje, które podałem.
    > I powinny one wystarczyć zresztą.

    Jedyna w miare miarodajna informacja z twojego posta, to to ze widziales
    firmowy smietnik. Reszta to rozmowy z korytarza (czego to sie na
    korytarzach nie slyszy, ja np slyszalem, ze pewien szef firmy X (nie
    mojej) jest gejem (w oryginale pedalem") i nie wyciagam z tego wniosku, ze
    wszyscy szefowie to pedaly), i przekonanie, ze skoro cvki tam leza to nie
    spelniaja wymagan i nie odpowiadaja wymaganym kwalifikacja, co jest IMHO
    bzdura.

    --
    Lukasz "Shrek" Skorupka.

  • 37. Data: 2003-12-09 23:24:00
    Temat: Re: Zasłyszane z korytarza... OT
    Od: "slawek" <s...@w...gazeta.pl>

    > Szkoda mi czasu niekiedy, ale tym razem się poświęce.
    > Albo drogi Pan spod adresu s...@g...pl zacznie wysyłać maile
    > normalnie, albo skrobnę kilka słów do jego znajomego Andrzeja Buse i się
    > skończy.
    > Liczę na słowa przeprosin, Panie s...@g...pl...
    >
    > Zdrówko
    > Rafał

    Ty!!!! cos ci sie we łbie poj...ło??? straszysz mnie????Mam cie
    przepraszac???? teraz to ja licze na przeprosiny , Panie "wscibska dupa
    podsłuchujaca na korytarzu"!!!!

  • 38. Data: 2003-12-13 08:54:15
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Sławek wrote:

    > Ja ma ustawienia domyślne (setup.exe) i szkoda mi mojego zycia żeby
    > interesować sie tym, jak sie dostosowac do niedostosowanych. Masz problem,
    > to sie dostosuj, albo sie zachwycaj soba....

    Póki co to Microsoft na szczęście nie tworzy ogólnie obowiązujących
    standardów w internecie. Odpukać w niemalowane. Za to oni są właśnie w
    swoich rozmaitych wizardach i software'ach permanentnie niedostosowani
    do ogólnie obowiązujących standardów.

    Pomyśl zanim coś napiszesz, domyślny setupie exe. :->

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 39. Data: 2003-12-13 08:55:37
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Sławek wrote:

    Popraw se cytowanie, domyślny setupie exe.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 40. Data: 2003-12-13 08:56:51
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Sławek wrote:

    Popraw se cytowanie, domyślny setupie exe.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz
    Renata Beger : Nasz przwodniczący wysłal w tej sprawie listy
    do prezydenta USA Georga Busha i do przewodniczącego ONZ
    <pauza ... konsternacja ...> Anana Kofana.