PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasłyszane z korytarza... › Re: Zasłyszane z korytarza...
    From: "Sławek" <s...@w...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zasłyszane z korytarza...
    Date: Thu, 4 Dec 2003 19:47:33 +0100

    > O, kolejni... Geniusze...
    >
    > Takich jak Wy chyba były te cv+lm, które leżały koło mnie przez pół
    > roku...

    Mam nadzieje, ze los nie sprawi mi filga i nie bede musiał kiedyś pracować
    (spędzać większość czasu) z takim jak TY...

    > Czy Ty facet nie rozumiesz, że nie idzie się na ilość, ale na JAKOŚĆ??????
    > Zrozum to wreszcie.
    Ty nic nie rozumiesz, ale przyjdzie czas ze dorośniesz, zmężniejesz i
    przestaniesz sie wszystkiemu dziwić, odechce ci sie zmieniać świat.

    > P.S. Ciekawe, kiedy nauczycie się poprawnie konfigurować swoje Outlooki do
    > poprawnej pracy w necie...

    Ja ma ustawienia domyślne (setup.exe) i szkoda mi mojego zycia żeby
    interesować sie tym, jak sie dostosowac do niedostosowanych. Masz problem,
    to sie dostosuj, albo sie zachwycaj soba....
    Pozd