PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasłyszane z korytarza... › Re: Zasłyszane z korytarza...
    From: "Rafał" <k...@t...adresu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zasłyszane z korytarza...
    Date: Thu, 04 Dec 2003 16:29:17 +0100
    Sender: k...@o...pl@195.205.251.214

    On Thu, 04 Dec 2003 14:59:39 +0100, Sławek wrote:

    > słyszałeś kiedyś takie pojęcia jak: nędza, głód, desperacja,
    > obowiązek utrzymania rodziny, RACHUNKI itp...
    > ciekawe jaką prace wykonujesz i kto ci za to płaci, skoro nie rozumiesz
    > podstaw egzystencji ...

    O, kolejni... Geniusze...

    Takich jak Wy chyba były te cv+lm, które leżały koło mnie przez pół
    roku...

    Czy Ty facet nie rozumiesz, że nie idzie się na ilość, ale na JAKOŚĆ??????
    Zrozum to wreszcie.
    Desperacja swoją drogą...
    Najważniejsza jest nie ilość, ale jakość tego.
    Dzisiaj widziałem na biurku u kierownika kolejne CV - będą kolejne
    zatrudnienia (magistrów). Te, które były z kreatorów - leżały tylko kilka
    chwil. Te nad którymi ktoś posiedział - dłużej.

    Pozdrawiam
    Rafał
    P.S. Ciekawe, kiedy nauczycie się poprawnie konfigurować swoje Outlooki do
    poprawnej pracy w necie...