PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasiłek rodzinny › Re: Zasiłek rodzinny
  • Data: 2008-09-12 18:17:37
    Temat: Re: Zasiłek rodzinny
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 12, 5:05 pm, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    > Co ty o tym myslisz jest nie wazne, niczego to nie zmieni. Mozesz byc
    > pewnien, ze zasilek rodznny bedzie coraz wyzszy, bo to sie moherom
    > podoba  :)

    Niejeden Polak - nie moher - mi tak mówił i to z wyczuwalną
    satysfakcją w głosie. Mam nadzieję, że Twój uśmieszek nie oznacza tego
    samego. Tego właśnie pojąć nie mogę, czyli masochizmu połączonego z...
    sam nie wiem czym: "jest źle, będzie gorzej, a ty będziesz miał równie
    źle i nic z tym na szczęście nie zrobisz".

    A ja, jak będzie źle, to sobie po prostu z Polską zerwę. Już teraz w
    niej nie mieszkam, a polskie podatki płacę bo - o zgrozo - wychodzi
    taniej i wygodniej niż w UE. W dalszej perspektywie widzę pewien
    ciekawy kraj, w którym kapitalizm kwitnie i - uwaga - nawet system
    emertyalny jest całkowicie prywatny.

    Mam na szczęście jeszcze podstawy, by sądzić że Polska tak zupełnie
    się nie stoczy.

    --
    mihau