PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasiłek rodzinny › Re: Zasiłek rodzinny
  • Data: 2008-09-15 13:59:51
    Temat: Re: Zasiłek rodzinny
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 15, 3:16 pm, "Noe Bat" <n...@o...pl> wrote:

    > Ja nie uważam. Tak po prostu jest.

    To ja wiem. Ale wiem też, że człowiek między innymi tym różni się od
    reszty zwierząt, że jest w stanie rozsądnie planować przyszłość i nie
    robić bezmyślnie dzieci gdy nie ma widoków na ich utrzymanie.
    Najwyraźniej jednak spora część populacji nie różni się aż tak bardzo
    od swych futrzastych przodków.

    > A dzieci są z miłości a nie dlatego, że komuś kasy zbywa.

    Jak komuś miłość wystarcza do posiadania dzieci, to niech je tą
    miłością karmi i w nią ubiera.

    --
    muhau