PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasady umieszczania ogloszen na p.p.o › Re: Zasady umieszczania ogloszen na p.p.o
    From: "sp6mlz" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zasady umieszczania ogloszen na p.p.o
    Date: Fri, 12 Dec 2003 10:02:33 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@pm110.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam!

    Użytkownik Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0t3fd8b510i78cdn3e8%s...@h...hell.pl...

    > Np.?

    W obu ogloszeniach do identyfikacji pracodawcy sluzy _tylko_
    darmowy adres e-mail w onecie.
    Ani nazwy firmy, ani numeru telefonu - nic.
    Tam kandydaci maja wysylac swoje zyciorysy z pelnymi danymi?
    I do tego z klauzula o pozwoleniu na przetwarzanie?
    Ja rozumiem, sytuacja na rynku pracy jest nienajlepsza, ale bez
    przesady...
    Moze ja tez zaloze (kolejne) konto na onecie i zaczne zbierac
    CV np. dyspozycyjnych studentek uczelni ekonomicznych?
    To oczywiscie zart!

    > Moderatora. Ale nie za bardzo rozumiem właściwie o co pytasz?

    > Konkrety.

    Konkrety - ogloszenia z zadaniem (żądaniem) CV na poczte typu
    onet bez _jakichkolwiek_ danych pracodawcy (lub posrednika) jest
    albo niezgodne z zasadami, albo doprowadzi do smierci
    pl.praca.oferowana.
    Czy zalozenie jest takie, ze nikt rozsadny nie bedzie tam
    szukal zatrudnienia? Efekt bedzie taki, ze nikt powazny nie bedzie
    tam szukal pracownikow.

    Nie rozumiem tez, dlaczego istotniejsza od danych pracodawcy
    stala sie forma zatrudnienia? Jakie to ma znaczenie - i tak bedzie
    to podlegalo "renegocjacji". A "pracodawce" chcialoby sie sprawdzic
    wczesniej...

    Pozdrówka - Wojtek H.