PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasady umieszczania ogloszen na p.p.o › Re: Zasady umieszczania ogloszen na p.p.o
  • Data: 2003-12-12 10:53:31
    Temat: Re: Zasady umieszczania ogloszen na p.p.o
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rob59 <R...@g...pl> wrote:

    > Czytałem dyskusje, wiem iż spora część dopuszczała brak nazwy firmy ale:
    > 1.Nie zawsze większość ma rację
    > 2.Moderator (czyt.:Dyktator :) ) powinien sam podejmować trudne decyzje

    Jak już ktoś zauważył. Moderator tylko wykonuję wolę ludu. A przynajmniej ja
    wolę dyskutować tutaj zmiany, bo grupa ma służyć ludziom, a nie
    moderatorowi. Poza tym - jak już pisałem. Bezwzględne wymaganie tego punktu
    spowoduje zniknięcie jakichś 80% z tego co się _ukazuje_.

    > 3.Może dopuścić aby firma zamieszczająca ogłoszenie, a nie chcąca umieszczać
    > swej nazwy i pełnych dany teleadresowych, podawała je "do wiadomości
    > moderatora" - byłby to swoisty zawór bezpieczeństwa.

    Wątpię, czy to przejdzie :(

    --
    Przemysław Maciuszko