PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w inżyniera oprogramowania w IBM Kraków › Re: Zarobki w inżyniera oprogramowania w IBM Kraków
    From: "Ori" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki w inżyniera oprogramowania w IBM Kraków
    Date: Thu, 10 May 2007 00:12:47 +0000 (UTC)

    Kroket <kroket@BEZ_MIELONKI_op.pl> napisał(a):
    > Hmm, to wytlumacz mi dlaczego ludzie z firm placacych polowe tego, co
    > oferuja takie wlasnie zachodnie firmy, nie sa sklonni zmieniac pracy???

    Coz, jezeli ktos moze sobie pozwolic na taki luksus, ze nie zmieni pracy na
    dwukrotnie lepiej platna, dlatego ze wszedlby w "korporacyjny kanal" -
    pozazdroscic pozycji finansowej. Ale to tez pewnie znaczy, ze w praktyce w
    ogole nie musi pracowac...

    ALbo ludzie po prostu sie nie dostali do tych zlych, bardzo zlych
    korporacji.

    No chyba, ze po prostu stoi za tym strach, ze ktos sobie nie poradzi.
    Zazwyczaj (nie zawsze) w duzych korporacjach za spore pieniadze czeka
    - maintanance (znacznie tudniejszy niz pisanie 1000 blogoslawionych nowych
    linii kodu dziennie)
    - komunikacja w jezyku angielskim (tak! to jest problem dla wielu -
    wystarczy zobaczyc jak czesto ludzie tu pytaja "A rozmowa kwalifikacyjna
    jest po angielsku?")
    - wieksza odpowiedzialnosc