PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w inżyniera oprogramowania w IBM Kraków › Re: Zarobki w inżyniera oprogramowania w IBM Kraków
  • Data: 2007-05-10 19:44:05
    Temat: Re: Zarobki w inżyniera oprogramowania w IBM Kraków
    Od: "Kroket" <kroket@BEZ_MIELONKI_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ori" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:f1to1v$7uv$1@inews.gazeta.pl...

    > ALbo ludzie po prostu sie nie dostali do tych zlych, bardzo zlych
    > korporacji.

    Dla scislosci, nie mowimy o korporacji w stylu globalnych firm doradczych.
    Mowimy o niszowej ale w pewnych kregach znanej firmie z oddzialami w kilku
    krajach.

    > No chyba, ze po prostu stoi za tym strach, ze ktos sobie nie poradzi.

    Obserwacje wskazuja, ze ten strach czesto nie jest bezpodstawny. Dotyczy to
    takze znajomosci j. angielskiego.
    Ja podejrzewalbym jeszcze myslenie: "jezeli teraz tak dostaje po glowie za
    pensje X, to co bedzie sie dzialo, kiedy beda mi placic 2X".

    Ogolnie, chyba skrzywil sie nam rynek.

    Pozdr. Filip