PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w inżyniera oprogramowania w IBM Kraków › Re: Zarobki w inżyniera oprogramowania w IBM Kraków
  • Data: 2007-05-09 19:15:58
    Temat: Re: Zarobki w inżyniera oprogramowania w IBM Kraków
    Od: "Kroket" <kroket@BEZ_MIELONKI_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:f1h0cj$bis$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie wiem czy IBM az tyle placi zwyklym Software Engineer-om.
    > Tak jak ktos napisal wczesniej, zachodnie firmy nie przyjezdzaja tutaj po
    > to zeby nam dobrze placic, tylko zeby miec dobrego, taniego pracownika.

    Hmm, to wytlumacz mi dlaczego ludzie z firm placacych polowe tego, co
    oferuja takie wlasnie zachodnie firmy, nie sa sklonni zmieniac pracy??? Nie
    musze rzucac nazw - powszechnie wiadomo, gdzie jest kanal tak pod wzgledem
    wynagrodzen jak i atmosfery. I dlaczego pracujacy tam ludzie nie wykazuja
    zadnej inicjatywy aby znalezc lepsza prace?

    Pozdr. Filip