PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w inżyniera oprogramowania w IBM Kraków › Re: Zarobki w inżyniera oprogramowania w IBM Kraków
    From: "Jacek" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki w inżyniera oprogramowania w IBM Kraków
    Date: Sat, 5 May 2007 06:15:25 +0200

    > Jesli pomyliles netto z brutto -> tak, jest to mozliwe
    > Jesli nie -> (raczej) nie w KRK, nie jako deweloper

    Zgadza sie, 8000 brutto jest do osiagniecia w KRK, ale to tez nie jest
    latwe.
    Trzeba na prawde swietnie wypasc na rozmowie, miec dobre referencje i trafic
    na firme ktora jest sklonna tyle zaplacic.

    Nie wiem czy IBM az tyle placi zwyklym Software Engineer-om.
    Tak jak ktos napisal wczesniej, zachodnie firmy nie przyjezdzaja tutaj po to
    zeby nam dobrze placic, tylko zeby miec dobrego, taniego pracownika.
    Ta stawka bardziej by mi pasowala do Senior Software Engineer-a lub nawet
    Technical Leada, no ale byc moze pod pojeciem inzyniera oprogramowania
    miales na mysli rowniez te stanowiska.

    J.