PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobiki i podwyzki w duzych firmach-korporacjach › Re: Zarobiki i podwyzki w duzych firmach-korporacjach
  • Data: 2006-09-18 11:56:44
    Temat: Re: Zarobiki i podwyzki w duzych firmach-korporacjach
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Sep 2006 13:33:38 +0200, Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    w <0...@4...com> napisał:

    > Dlatego prawdopodobnie nigdy nie będziesz zarabiał takiej kasy. Uważam

    Prawdopodobnie nie, ale się postaram.

    > że trzeba być idiotą finansowym, żeby wcześniej spłacić jeden z
    > najniżej oprocentowanych kredytów na rynku (niżej to chyba są
    > oprocentowane tylko kredyty z dopłatami ARiMR i ARR). Zważ jeszcze na
    > to że koszt uruchomienia kredytu już poniosłeś... .

    Teraz na przykład płacę ubezpieczenie nieskiego wkładu, wychodzi +=
    200/miesiąc, płatne co 3 miechy po 600 pln (+-).
    Obliczane raz na iirc 3[*] lata.
    Przestanę to płacić jak wyjdę powyżej 10[*]% wartości mieszkania.
    I tutaj na przykład opłaca się przed upływem tych lat przeskoczyć
    poprzeczkę spłacając nieco więcej, w kolejną trzylatkę wejść z
    odpowiednim wkładem własnym, który zdejmie mi z garbu owo ubezpieczenie.

    Są ludzie, którzy po prostu nie lubią mieć zobowiązań.

    [*] nie dam głowy, że to są dokładnie 3 lata, a nie 5, albo 10%
    wartości, a nie wiecej, ale mam to w umowie i jak będe potrzebował
    wiedzieć na pewno, to sobie sprawdzę.

    ja czyli jakub
    Revoke.