PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobiki i podwyzki w duzych firmach-korporacjach › Re: Zarobiki i podwyzki w duzych firmach-korporacjach
    From: " tomel" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobiki i podwyzki w duzych firmach-korporacjach
    Date: Sat, 16 Sep 2006 17:51:22 +0000 (UTC)

    Maciej Oszutowski <l...@m...sig> napisał(a):

    > Nie masz żadnych opcji na zakup akcji firmy? Żadnego programu wykupu tychże
    > za jakiś procent wypłaty? Na tym można czasem sporo zarobić.

    Racja... tzn. jest taki program z akcjami... musze sie tym zainteresowac.

    Tzn. obecnie nie to ze bym nazekal, tak jak mowilem pomimo ze mam 3 lata
    doswiadczen w IT mam 5xsrednia, miesiecznie kupony sodexo na jedzenie,
    ryczalt na samochod, opieke medyczna, ubezpieczenie na zycie, super komorke
    z duzym limitem, laptopa oczywisce i licze na premie roczna niedlugo. Sama
    praca bardzo mi sie podoba :)))

    ... ale chcialbym za jakis czas (1-1,5 roku) byc zmotywowany.Mysle ze jakis
    10-15% podwyzki i bylbym zadowolony... a tak z 4% to nie zrobi roznicy....
    no chyba zobaczymy..

    A o zarobkach ludzi z banki internetowej kraza wrecz mity. Ludzie ktozy
    zalapali sie na ten okres, nie mieli czesto zmiany pesji od tamtych czasow.
    Jednoczesnie czesc z nich nie zmienia pracy, poniewaz nie moga do dzisiaj
    znalesc posady za porownywalne nawet pieniadze. Tylko nie mam faktow na ten
    temat. Mysle o kwotach od 10 000 - 30 000 zl miesiecznie dla osob na
    stanowiskach niekierowniczych. Ale to tylko moje domysly :)