PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarabianie przez internet › Re: Zarabianie przez internet
  • Data: 2002-11-29 20:24:09
    Temat: Re: Zarabianie przez internet
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Heya ! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > CHODZI CI O COŚ? JEŚLI TAK TO NAZWIJ TO PO IMIENIU.
    > CZYŻBY KOLEJNY NIEZADOWOLONY Z ŻYCIA I MAJĄCY DO WSZYSTKICH PRETENSJĘ O
    > WSZYSTKO?

    Dzizas! Chodzi mi tylko o to, ze (byc moze przez pomylke) masz wcisniety
    CapsLock. Po prostu go wylacz i nie bede sie czepial (tak robi wiekszosc tu
    piszacych i takie sa miedzy innymi zasady pisania na grupy dyskusyjne). O
    nic wiecej mi nie chodzi.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl