PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaległe wynagrodzenie a zawieszenie działalności

  • 1. Data: 2008-08-21 08:13:14
    Temat: Zaległe wynagrodzenie a zawieszenie działalności
    Od: " Ania" <p...@g...pl>

    Witam

    Firma w której pracowałam zalega mi z wypłatą wynagrodzenia oraz ekwiwalentu
    za urlop. Kilka dni temu zawiesiła działalność.
    I co teraz? Jakie mam szanse na odzyskanie pieniędzy? Czy z GFŚP jest to
    możliwe, czy tylko w momencie kiedy firma ogłosi upadłość?

    Pozdrawiam, Ania

  • 2. Data: 2008-08-21 08:18:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Ania pisze:
> [...]
    > I co teraz? Jakie mam szanse na odzyskanie pieniędzy? Czy z GFŚP jest to
    > możliwe, czy tylko w momencie kiedy firma ogłosi upadłość?

    Jaka jest forma prawna firmy?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-08-21 08:22:17
    Od: " Ania" <p...@g...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Jaka jest forma prawna firmy?

    Jest to Sp. z o.o

  • 4. Data: 2008-08-21 08:23:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Ania pisze:

    > Jest to Sp. z o.o

    Co to znaczy, że zawiesiła działalność? Wynagrodzenie można
    egzekwować cały czas, przynajmniej do momentu rozpoczęcia postępowania
    upadłościowego.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2008-08-21 08:29:12
    Od: " Ania" <p...@g...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Co to znaczy, że zawiesiła działalność? Wynagrodzenie można
    > egzekwować cały czas, przynajmniej do momentu rozpoczęcia postępowania
    > upadłościowego.

    Nie wiem co to znaczy, nie znam się na tym :( Już tam nie pracuję

  • 6. Data: 2008-08-21 08:30:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Ania pisze:

    > Nie wiem co to znaczy, nie znam się na tym :( Już tam nie pracuję

    To skąd wiesz, że "zawiesiła działalność", skoro nie wiesz co to znaczy?

    Jeśli chodzi o to, że spółki już nie ma pod zarejestrowanym adresem,
    to nie szkodzi to w prowadzeniu egzekucji. Należy tylko odszukać jej
    majątek gdzieś indziej. Jeśli egzekucja z majątku spółki będzie
    bezskuteczna, niekiedy można dochodzić należności z majątku prywatnego
    członków zarządu.

    FGŚP również może pomóc, ale zgłoś się do niego szybko, bo tam są
    dość krótkie terminy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 7. Data: 2008-08-21 13:43:06
    Od: "jb" <a...@o...pl>

    Odwiedź FGŚP. http://www.bip.fgsp.gov.pl/
    Kiedyś zmuszony byłem odwiedzić oddział w Warszawie. Tam pracują bardzo mili
    i pomocni ludzie.

    Pzdr,
    jb