PracaGrupypl.praca.dyskusje › Załamka

  • 1. Data: 2003-01-09 15:44:36
    Temat: Re: Załamka
    Od: "Anutka" <a...@g...pl>

    Użytkownik mer <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avoeg5$pc2$...@n...onet.pl...

    > Podaj prosze przykłady tych zajęć po znajomości. Co to za stanowiska były?
    W prywatnej firmie czy
    > państwowej?
    >
    > mer

    Naprawde chcesz wiedziec?

    oki, bylo to sprzątanie banków (bez umowy).

    Pozdo!
    Ania

  • 2. Data: 2003-01-09 20:15:10
    Temat: Załamka
    Od: "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl>

    Byłem ostatnio w zaprzyjaźnionej firmie komputerowej (największej w moim
    mieście) i widziałem jak mój były szef przyjmował nowego pracownika.
    Przysłychałem się jego rozmowie, która prowadził z 'rekrucikiem'. Na stole
    kupa świstków, jakieś tam dyplomy itd:

    - Co to jest IPX ?
    - Nooooo. ten tego
    - Wiec Pan co to jest switch ?
    - Tzn... chyba no to... hmmmmmmm
    - A pakiet Office-a pan zna ???
    - No jasne, że znam i tooo jaaaaak. No wszystko umiem, troche te bazy danych
    jakieś nie za bardzo, ale ja sie szybko ucze !
    - Dobra. Niech Pan przyjdzie w poniedziałek. Bedzie Pan prowadził szkolenia.

    ZAŁAMAŁEM SIĘ.

  • 3. Data: 2003-01-09 20:27:42
    Od: "Rafał Mieleń" <r...@i...pl>

    po prostu bomba!!!!!!!!

  • 4. Data: 2003-01-09 23:39:56
    Od: "Konrad Kucharczyk" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał Mieleń" <r...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:avklvg$4cj$1@news.tpi.pl...
    > po prostu bomba!!!!!!!!
    >
    > Użytkownik "Plissken" <p...@p...WYWAL.onet.pl> napisał w wiadomości

    > danych
    > szkolenia.

    a poźniej taka osoba uzyskuje tytuł mgr i uczy w szkole...:(

    no comments

  • 5. Data: 2003-01-10 04:38:53
    Od: Efro <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik Konrad Kucharczyk napisał:
    > U?ytkownik "Rafa^(3) Mielen~" <r...@i...pl> napisa^(3) w
    > wiadomo?ci news:avklvg$4cj$1@news.tpi.pl...

    > stole

    > a po1/4niej taka osoba uzyskuje tytu^(3) mgr i uczy w szkole...:(
    >
    > no comments

    Chyba podstawowej...

  • 6. Data: 2003-01-10 07:30:39
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

> [...]

    > troche te bazy

    > prowadził

    > a poźniej taka osoba uzyskuje tytuł mgr i uczy w szkole...:(

    Powiem wiecej potem czesto tytuly innych magistrow zaleza od
    nich, przynajmniej czesciowo ( wezmy takiego asystenta,
    ktory to zalapal sie w na zaprzyjaznionej uczelni a o co go
    zapytac to odsyla do poszukania w internecie - dodam ze nie
    ejst w stanie wskazac gdzie:P)

  • 7. Data: 2003-01-10 09:02:03
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    No niezle!

    Wedlug mnie to bylo klasyczne kumoterstwo. Niestety w naszym pieknym kraju
    wszystko zalatwia sie po znajomosci.

    Pozdro!
    Anutka

    ______________ Ania
    ICQ#: 176024909 Current ICQ status: + More ways to contact me
    ______________

  • 8. Data: 2003-01-10 09:22:14
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    Ania wrote:
    > No niezle!
    >
    > Wedlug mnie to bylo klasyczne kumoterstwo. Niestety w naszym pieknym
    > kraju wszystko zalatwia sie po znajomosci.
    hmm, wiesz co to troche zakrawa na parnoje - skad wywnioskowalas ze to jest
    kumoterstwo?
    znasz te osoby ktore prowadzily ta rozmowe ? bylo to gdzies napisane?

    ???

    Sorki ze sie czepiam ale mania kumoterstwa i plecow naprawde jest troche za
    silna.

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/

    Ktory pracuje chociaz nie ma wysoko postawionych znajomych, znajomych
    prezesow, firm rodzinnych itp a prace dostawal zawsze w firmach gdzie go nie
    znano i jakos jednak mi sie wiedzie.

    I porosze nie piszczie ze im sie akurat udalo - bo tak nie jest.

  • 9. Data: 2003-01-10 10:18:23
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    Nic nie sądze, po prostu tak mysle, tak mi sie wydaje bo tak jest i tak sie
    niestety zdarza!
    Niestety znam takie przypadki osobiscie. Sama kilka razy podlapalam robote
    bo ktos tam powiedzial ze cos itd....
    Wiec co? moze nie mam racji? naprawde nie znacie takich przypadkow? wiem ze
    to wkurza ale takie sytuacje sie zdarzają!

    Pozdro!

  • 10. Data: 2003-01-10 10:54:57
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    oki,
    moze i sie zagalopowalam w wypowiedzi, ale sama jestem ostatnio w desperacji
    (moje posty do wglądu). Ale niejednokrotnie rozmawialam ze ludzmi, i sami
    potwierdzili ze prace maja po znajomosci. Za PRL u telefony byly po
    znajomosci, mieszkania byly po znajomosci a teraz praca jest po znajomosci?