PracaGrupypl.praca.dyskusje › placa - ile zarzadac?

  • 1. Data: 2003-01-09 10:55:00
    Temat: placa - ile zarzadac?
    Od: "myst" <b...@p...onet.pl>

    czesc

    mam pytanie, na ile byscie wycenilli place w duzej, zagranicznej firmie
    finansowej, do obowiazkow pracownika nalezy:

    1. Wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
    2. Przygotowywanie (przepisywanie, tłumaczenie) limitów kredytowych.
    3. Obsługa faksu.
    4. Porządkowanie korespondencji bieżącej.
    5. Po okresie szkolenia bieżąca obsługa klienta oraz likwidacja szkód

    bardzo dziekuje za odpowiedz
    pozdrowienia
    myst

  • 2. Data: 2003-01-09 10:56:20
    Temat: Re: placa - ile zarzadac?
    Od: "myst" <b...@p...onet.pl>

    zazadac, nie zarzadac oczywiscie, uueehh.
    pozdrowienia
    myst

  • 3. Data: 2003-01-11 14:17:36
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > 4. Porządkowanie korespondencji bieżącej.
    > 5. Po okresie szkolenia bieżąca obsługa klienta oraz likwidacja szkód

    800 zl brutto