PracaGrupypl.praca.dyskusjeZałamka › Re: Załamka
    From: "Ania" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Załamka
    Date: Fri, 10 Jan 2003 11:18:23 +0100

    Nic nie sądze, po prostu tak mysle, tak mi sie wydaje bo tak jest i tak sie
    niestety zdarza!
    Niestety znam takie przypadki osobiscie. Sama kilka razy podlapalam robote
    bo ktos tam powiedzial ze cos itd....
    Wiec co? moze nie mam racji? naprawde nie znacie takich przypadkow? wiem ze
    to wkurza ale takie sytuacje sie zdarzają!

    Pozdro!

    ICQ#: 176024909 Current ICQ status: + More ways to contact me