PracaGrupypl.praca.dyskusjeZachwianie proporcji › Re: Zachwianie proporcji
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zachwianie proporcji
    Date: 28 Jul 2003 11:28:55 -0700

    "Da:-\)Za" <d...@w...pl> writes:

    > Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > Jesli naprawde tak uwazasz - to zycze Ci abys znalazla sie kiedys
    > w sytuacji dziewczyny z zabitej dechami dziury z pracujacej w markecie na
    > 3/4 etatu
    > za 450 zl netto - z nieplatnymi nadgodzinami i dojazdem do pracy 30 km.

    no i czego niby to mnie mialoby nauczyc? moze w dokladnie takiej
    sytuacji nie bylam, ale dosc podobnej: praca na zlecenie za 600 zl
    brutto w wawie (pare lat temu) i brak mieszkania - dojazdy z lodzi do
    warszawy i spowrotem codziennie. nie 30 a 130 km plus jeszcze z dworca
    centralnego na ursynow do pracy.

    i wiesz co? nauczylo mnie to przynajmniej tego, ze jak sama o swoja
    przyszlosc nie zadbam i cos z tym nie zrobie, to nikt za mnie tego nie
    zrobi.

    doswiadczenia w zyciu ludzie maja rozne, razlepsze raz gorsze. to, co
    z nich wyniesiesz i co sie nauczysz, zalezy od ciebie.

    jednym zle doswiadczenia sluza do ciaglego narzekania, a innym robia
    za motywacje do tego, zeby sie juz wiecej nie powtorzyly.

    > Jak uwazasz jakie tego typu dziewczyny maja perspektywy i mozliwosci - ja
    > mysle ze raczej niewielkie-
    > i durne gadanie *ja ci sie nie podoba to prace sobie zmien* doprowadza mnie
    > do szewskiej pasji.

    a niech cie doprowadza.

    jednakowoz, szewska pasja ani mnie nie przekonasz, ani innych, ani tym
    dziewczynom bez szans, o ktorych los sie tak martwisz, nie pomozesz.

    natomiast niewatpliwie wyladujesz swoja agresje w ten sposob.

    > Kodeks pracy wymyslono (tez) aby takich ludzi chronic - nie wszyscy maja
    > taka sile przebicia i sa tacy
    > przedsiebiorczy jak Ty. Moze sugerujesz powrot do niewolnictwa lu
    > feudalizmu - z Twoich wypowiedzi
    > wnioskuje, ze taka ideologia jest Ci bliska.

    chwyt ponizej pasa. nic takiego nie sugeruje i ideologia taka nie jest
    mi bliska.

    ale to tak fajnie cos taiego zasugerowac, a nuz sie ktos na to zlapie
    i nabierze o mnie zlego mniemania, a ty bedziesz zadowolony?
    czyz to nie piekne?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net