PracaGrupypl.praca.dyskusjeZachwianie proporcji › Re: Zachwianie proporcji
  • Data: 2003-07-28 21:47:59
    Temat: Re: Zachwianie proporcji
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MC" <m...@g...pl> wrote in message news:bg1luf$o4e$1@news.atman.pl...
    > Tym razem o British Airways. Cytat z bbc
    >
    > Bileterzy i bagażowi obawiają się, że elektroniczny system rejestrowania
    > obecności w pracy doprowadzi do tego, że pracownicy będą odsyłani do domu
    > okresie mniejszego obciążenia pracą i zmuszani do pracy po godzinach, gdy
    > ruch będzie duży. Podstawą naliczania płacy ma być liczba godzin pracy w
    > ciągu roku, a nie dniówka.
    >
    > Związkowcy twierdzą, że doprowadzi to do zachwiania równowagi pomiędzy
    > pracą, a życiem prywatnym.

    Problem w tym ze Anglicy sa poprostu leniwi - z jednej strony, a z drugiej -
    zwiazki zawodowe obawiaja sie zatrudnienia na ich miejsce obcokrajowcow
    naprzyklad z polski. Siedze sobie wlasnie w londynie i wierzcie mi z tej
    strony to wyglada zupelnie inaczej, dla mnie to jest poprostu farsa. Pracuje
    tutaj legalnie, ale nikogo to nie obchodzi ze zdarza mi sie przepracowac
    nawet po 80 godzin w tygodniu, jestem Polakiem nikogo to niedziwi. Prawda
    jest taka ze od lat zwlaszcza w Londynie do prostych prac sa obcokrajowcy ,
    nestety zawod biletera moze wykonywac kazdy byla wmiare znal jezyk. A zatem
    1 maja 2004 wysiadajac z samolotu na Heathrow pytajcie o prace i na mniej
    niz ?4 na godzine sie nie zgadzajcie.

    ---