PracaGrupypl.praca.dyskusjeZachwianie proporcji › Re: Zachwianie proporcji
  • Data: 2003-07-30 08:01:30
    Temat: Re: Zachwianie proporcji
    Od: "Pablo" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie dobic - emerytura sie nalezy kazdemu kto przepracowal iles tam lat.
    Emerytura to swieta rzecz ale inni musza harowac na nia do 60/65, chodzilo
    mi o takie emerytury wyplacane ludziom po 40 tylko z racji tego ze im
    kopalnie zamkneli.

    > Mysle, ze problemu gornictwa nie rozwiazemy na tym forum - ja nawet sie
    nie
    > sile, dlatego rozwiazania typu zamknac kopalnie i tyle, nie jest najlepsze
    > cos trzeba z tym zrobic - co nie wiem, ale na pewno nie wywalic wszystkich
    > gornikow z dnia na dzien na bruk.
    A dlaczego nie ? Wczesniej nikt sie nie przejmowal, ze 3 miliony ludzi
    zostalo wywalonych na bruk. Czy gornicy to jakies swiete krowy? Czekam na
    rzad, ktory w koncu nie wystraszy sie najazadu bandy lobuzow demolujacych
    stolice.

    > Sam place wysokie podatki (II prog) i powinienem byc najbardziej
    > zainteresowany w rozwiazaniu tego problemu ale na Boga nie w ten sposob.
    Omawiany sposob jest brutalny, ale na Boga od 13 lat gornictwo jest
    restrukturyzowane i jak byla to czarna dziura tak jest. Moze w koncu trzeba
    podjac radykalne kroki?

    Pozdrawiam,
    Pablo