PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaaresztowali mnie, stokrotka

  • 131. Data: 2007-02-14 09:03:28
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, usunęłam skany dokumentów , to nie włamanie
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Usunęłam z ogólnie dostępnego adresu
    większość skanów dokumentów dotyczących tej sprawy,
    bo chcę spać spokojnie.
    To nie włamanie, ani nie wina interii,
    że się teraz pokazuje po kliknięciu na linki
    "Nieprawidłowy adres strony (error 404)
    Nie znaleziono strony o podanym adresie.
    " itp.

  • 132. Data: 2007-02-25 15:11:15
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Maciej Więckowski szefem warszawskiego PiS
    http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/maciej-wieck
    owski-szefem-warszawskiego-
    pis,875502,2943

    Więckowski to to samo nazwisko co jeden z bandyckich funkcjonariuszy w
    komisariacie na Grenadierów (ale ten jest zdaje się Wojciech):
    (ten skan już był wcześniej, nic nowego)
    http://img465.imageshack.us/my.php?image=decyzjacbkx
    9.png

  • 133. Data: 2007-03-06 18:51:51
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, brak odpowiedzi
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi
    z Trybunału Praw Człowieka w Strasbourgu,
    na mój list polecony wysłany 5 lutego 2007 -
    - moją odpowiedź na ich pismo o braku zażalenia.
    Tydzień temu dzwoniłam tam i powiedziano mi ,
    że list został już wysłany, jednak mam wątpliwości, czy jest to prawda.
    Na pewno sprawdzę datę nadania, jeśli list kiedykolwiek do mnie dotrze.
    Nastęną rozmowę telefoniczną będę nagrywać.

  • 134. Data: 2007-03-07 00:41:34
    Od: "Andzia" <a...@i...net.pl>

    wiesz co? to zaczyna byc nudne .... jedno i to samo. jak ktos faktycznie
    jest zainteresowany ''bardziej'' twoja sprawa to na pewno odpisze ci
    prywatnie. nie zasmiecaj dyskusji ''niczym'' droga stokrotko ... ludzie maja
    wazniejsze problemy na głowie, anizeli twoje ''wolanie o pomoc'' z
    rezultatem rownym zero...
    pozdrawiam

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:0268.00000109.45edb847@newsgate.onet.pl...

  • 135. Data: 2007-03-07 13:15:39
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    W dniu dzisiejszym otrzymałam odpowiedź z Europejskiego Trybunału Praw
    Człowieka.
    Trudno nie skojarzyć tego z moim wczorajszym postem.
    List był nadany 28 lutego 2007, priorytetem, a więc powinien dojść już dawno
    temu.
    Stempel poczty Wołomińskiej jest zaś wczorajszy: 6 marca.
    Trudno nie podejrzewać w tej sytuacji , że poczta celowo przetrzymywała list,
    aż do momentu gdy się o niego nie upomniałam.

    W treści odpowiedzi jest napisane by listy wysyłać z potwierdzeniem odbioru.
    Doświadczenie uczy, że nie ma to sensu.
    Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam 2 zwrotek listów nadanych :
    19 stycznia 2007 i 20 stycznia 2007, mimo, ze otrzymałam już dawno (ponad
    miesiąc temu)
    odpowiedź ze Strasburga na te listy.

    A dlaczego i na czyje polecenie poczta przetrzymuje listy?
    To taka nowa zagadka.

    Link do odpowiedzi (63KB),
    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/publiczny/stro
    dp.pdf

    link do koperty z datą nadania listu 28 luty 2007,(52KB):
    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/publiczny/kope
    rta.pdf

    link do odwrotu koperty z pieczątką poczty docelowej (6 marca2007) (59KB):
    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/publiczny/kope
    rtaodwrot.pdf

    Linki powyższe będą działać niedługo (kilka dni),
    wkrótce skasuję zawartość.

  • 136. Data: 2007-03-07 13:36:37
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2007-03-07 01:41:34 +0100, "Andzia" <a...@i...net.pl> said:

> [...]
    > prywatnie. nie zasmiecaj dyskusji ''niczym'' droga stokrotko ... ludzie maja
    > wazniejsze problemy na głowie, anizeli twoje ''wolanie o pomoc'' z

    Tak po cichutku sobie myślę, że gdybyśmy dbali sami o siebie, to
    powinniśmy być bardzo tym zainteresowani. Kto zaświadczy, że oko władzy
    nigdy na nas nie spocznie i nie znajdziemy się sami kłopotach? Władzy,
    która jest w Polsce podobnie bezkarna, jak w Korei Kim Dzong Ila. To
    nie jest państwo prawa.

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 137. Data: 2007-03-07 13:59:16
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "camel" <g...@f...gotdns.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > nigdy na nas nie spocznie i nie znajdziemy się sami kłopotach? Władzy,
    > która jest w Polsce podobnie bezkarna, jak w Korei Kim Dzong Ila. To nie

    w kwestii zaśmiecania grupy - nie wiem czy jest to zaśmiecanie, ale jeden
    wątek w zupełności by wystarczył. A nowy mógłby być załozony po rozwiązaniu
    sprawy.

    R.

  • 138. Data: 2007-03-12 11:03:08
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Linki powyższe będą działać niedługo (kilka dni),
    > wkrótce skasuję zawartość.

    Zawartość tych 3 linków została skasowana, przeze mnie.

  • 139. Data: 2007-03-12 17:45:00
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-03-12 12:03, Stokrotka napisał(a):

    > Zawartość tych 3 linków została skasowana, przeze mnie.

    Czy oby na pewno? A może to ONI skasowali?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 140. Data: 2007-03-14 20:00:35
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Przyszły 2 "zwrotki" (potwierdzenia odbioru listu poleconego)
    do listów wysłanych priorytetem 19 i 20 stycznia 2007
    do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka ,
    nie było opcji priorytetu dla samej zwrotki,
    odpowiedzi na te listy otrzymałam już dawno,
    a zwrotki przyszły dopiero dziś choć oba listy doszły tam 23 stycznia ,
    a zwrotki mają datę nadania 25 stycznia 2007.

    Nie wiem co spowodowało, że akurat dziś przyszły, i dlaczego były tak długo
    przetrzymywane.