PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaaresztowali mnie, stokrotka

  • 141. Data: 2007-03-23 20:11:18
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, dalsze obrazki
    Od: s...@o...pl

    "Bałam się, że celem jest zabicie mnie, gdy sąd będzie całkiem pusty."

    Ty to powaznie piszesz ??

  • 142. Data: 2007-03-23 20:49:44
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-03-23 21:11, s...@o...pl napisał(a):
    > "Bałam się, że celem jest zabicie mnie, gdy sąd będzie całkiem pusty."
    >
    > Ty to powaznie piszesz ??

    Normalnemu człowiekowi ciężko w to uwierzyć ale wygląda na to że ona
    pisze to całkowicie poważnie :(

    PS. Do Stokrotki: teraz możesz być spokojna, mamy już sądy 24-godzinne i
    nigdy nie będą całkiem puste :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 143. Data: 2007-03-24 10:58:38
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Normalnemu człowiekowi ciężko w to uwierzyć ale wygląda na to że ona
    > pisze to całkowicie poważnie :(
    Piszę jak najbardziej poważnie.
    Myślałam, że nieby kilka miliadrdów ludzi na ziemi, a jednak żal.

    > PS. Do Stokrotki: teraz możesz być spokojna, mamy już sądy 24-godzinne i
    > nigdy nie będą całkiem puste :)
    To o tych sądach 24h wcale nie jest ani śmieszne, ani pocieszające, ani
    prawdziwe.
    Nie wiem na czym polegają dyżury w związku z tymi sądami 24h,
    ale wcale nie jest pewne, że ci ludzie muszą być cały czas w sądzie ,
    a nawet jakby 1 sędzia był no to co ?
    1. To też prawnicy sądów, a więc ludzie skorumpowani.
    2. Gdy byłam w tym pustym sądzie w tym dniu , gdy mnie tam wozili, na 6 piętrze
    weszłam do jednego pomieszczenia z napisem , że tam są sędziowie, powiedziałam
    jednej kobiecie o swojej sytuacji, i nie było żadnej reakcji, dalej nie mogłam
    już nic mówić bo mi zabronił, i uniemożliwił to ten bandycki policjant co nie
    podał numeru, ale imię i nazwisko tej kobiety jest gdzieś wyżej w tym wątku
    wymienione bo je zapisałam.
    Więc co daje taki sędzia - nic - jedna wielka korupcja, bezprawie, w budynku
    sądu.
    Przez sądy 24h społeczeństwo utrzymuje coraz większe rzesze skorumpowanych
    bandytów.

  • 144. Data: 2007-03-30 11:03:22
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, telefon
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    W dniu dzisiejszym dzwoniłam do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w
    Strasbourgu, nie pierwszy raz zresztą.
    Po podaniu numeru sprawy, rozmówczyni spytała tylko czy dzwonię z Polski,
    przełączyła mnie i dalsza rozmowa była w języku polskim, nie ma więc
    możliwości bym czegoś nie zrozumiała, lub zrozumiała niewłaściwie.
    Ponieważ w sprawie od około miesiąca nic się nie dzieje,
    więc pytałam się kiedy mogę oczekiwać jakichś dalszych zdarzeń w sprawie.
    Zrozumiałam, że za kilka miesięcy.

    Mój komentarz:
    Brutalność policji i jej arogancja wobec prawa jest w Polsce normą, nie
    zmieniły jej żadne przemiany i odwilże: ani w 56 roku, ani w 68 i 70, także nie
    w 80 i 89. A z czasem jest coraz gorzej.
    Natomiast celowe przewlekanie spraw sądowych przez Europejski Trybunał Praw
    Człowieka w Strasbourgu, który karze różne państwa właśnie za przeciąganie
    spraw sądowych jest albo drwiną z Polaków albo towarzystwem wzajemnej adoracji,
    które prawa człowieka rezerwuje dla garstki VIPów.
    Celem przeciągania sprawy przez Strasbourg jest by skarżący zapomniał o co
    skarży, lub , co bardziej prawdopodobne,
    ____by dać szansę brutalnej policji powiązanej z mafią,
    zniszczenia skarżącego człowieka, przed rozstrzygnięciem sporu_____.

    Bezczelne zachowanie Strasburga jest chyba też normą,
    bo moją poprzednią skargę odrzucono pod pretekstem niedostarczenia dokumentu,
    którego kopię przesłałam im dwa razy.

  • 145. Data: 2007-04-03 20:08:49
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, cd
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Niedawno wysłałam krótki opis sprawy do innej organizacji międzynarodowej
    zajmującej się prawami człowieka.
    List wysłałam priorytetem, więc liczę, że w tej chwili jest poza granicami
    kraju, a może nawet jest już dostarczony.