PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Za malo czy nie

  • 1. Data: 2003-06-26 10:00:05
    Temat: Re: Za malo czy nie
    Od: "Daniel" <g...@p...onet.pl>

    Witam!

    > Napewno nie wie ile jest przy tym pracy, bo jak sam mowi nie mial nigdy do
    > czynienia z php......

    >To nie wrozy nic dobrego... :(

    No napewno nie jest to dobry znak

    > Poza tym tu nie chodzi o doswiadczenie z php, a bardziej z
    projektowaniem/programowaniem w > ogole...

    dokladnie - wlasnie to samo staralem sie wczoraj uswiadomic im, ale zaraz sie zaczyna
    wyliczanka -

    1.nie masz stazu
    2.referencji
    3.nie jestes na miejscu w firmie

    Bo powiedzieli ze gdybym byl na miejscu u nich w firmie to placiliby mi stawke
    godzinna od wykonanej pracy, czyli napewno byloby lepiej - jest tylko jeden problem
    - to jest 300 km ode mnie :)

    > A tak w ogole, to jak to sie moze nazywac praca stala, skoro dopuszczaja
    > mozliwosc placenia czasem tylko 200PLN/m-c. Przy umowie o prace, czy sie
    > stoi, czy sie lezy - placa minimalna sie nalezy ;)

    Czyli ile bys mu powiedzial na moim miejscu ?