PracaGrupypl.praca.dyskusje › interview a urlop

  • 1. Data: 2003-06-26 08:08:06
    Temat: interview a urlop
    Od: p...@o...pl

    "problem" może trochę wydumany, ale w końcu każdemu poszukiwaczowi pracy może
    się to przytrafić:)- wyobraźcie sobie taką sytuację: jesteście na wakacjach za
    granicą (albo jutro wyjeżdżacie), a tu dzwonią z firmy_waszych_marzeń i
    zapraszają na rozmowę. Co robicie? Zakładam, że wiekszość spróbuje przełożyć
    termin spotkania, ale jeśli to niemożliwe - co wtedy? wracacie/rezygnujecie z
    wyjazdu czy uznajecie, ze interview jest szansą, ale nie gwarancją dostania
    owej wymarzonej pracy, więc nie warto rezygnować z wakacji?
    chętnie poznam Wasze zdanie na ten temat:)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-26 08:56:53
    Temat: Re: interview a urlop
    Od: "Damian" <n...@...pl>

    jedz i odpocznij, z drugiej strony skad kasa skoro nie pracujesz... jakbys
    nie zrobil to bedzie zle,
    po prostu jedz na plaze, nie wstepuj do kafejek inteernetowych, zlikwiduj
    przekierowania na komorke...
    a co ma sie stac to sie stanie...
    po co potem zalowac ze skrociles sobie urlop...
    ewentualnie zostaw mile nagranie na poczcie glosowej lub przekieruj telefon
    do swoich rodzicow ktorzy usprawiedliwia syna...
    pozdrawiam i i milego odpoczynku

  • 3. Data: 2003-06-26 09:09:59
    Od: p...@o...pl

    > jedz i odpocznij, z drugiej strony skad kasa skoro nie pracujesz...
    jesteś z US?
    pracuję, ale chcę zmienić pracę na lepszą

    > ewentualnie zostaw mile nagranie na poczcie glosowej lub przekieruj telefon
    > do swoich rodzicow ktorzy usprawiedliwia syna...
    córkę, nie syna
    dawno już wyrosłam z wieku, w którym usprawiedliwienie nieobecnosci podpisują
    rodzice

    > pozdrawiam i i milego odpoczynku
    dziękuję