PracaGrupypl.praca.dyskusjeZWOLNIENIE - PILNE!!! › Re: ZWOLNIENIE - PILNE!!!
    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ZWOLNIENIE - PILNE!!!
    Date: Wed, 11 Feb 2004 00:21:11 +0100

    > przeniesienie mnie
    > KODEKSIE
    > PRACOWNIKA NA
    > NA TO
    >
    > Nie może to być np. przeniesienie księgowej na stanowisko sprzątaczki,
    > czy kierownika działu na stanowisko portiera. Może to być
    > przeniesienie np. do innego działu, ale na porównywalne stanowisko,
    > wymagające podobnych kwalifikacji.

    Pzepraszam, że wtrącam się do wątku z pytaniem nie należącym do meritum, ale
    jak w świetle prawa pracy wygląda następujące działanie:
    pracodawca (dyrektor państwowej placówki oświatowej) wręcza osobie
    zatrudnionej (od lat) w pionie administracji (samodzielne stanowisko w
    sekretariacie) wypowiedzenie zmieniające warunki pracy i płacy. W
    wypowiedzeniu proponuje nowe stanowisko (portier!). Bardzo prosze o
    wskazówki.

    --
    Pozdrowienia
    Jotte