PracaGrupypl.praca.dyskusjeZUS › Re: ZUS
    From: "libra" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ZUS
    Date: Wed, 21 Apr 2004 22:59:38 +0200

    Użytkownik "Kubik" <p...@t...adres.nie.istnieje> napisał w wiadomości
    news:c66eo6$bpl$1@druid.ceti.pl...
    > Ale to chyba nie jego wina? Nie wymagaj od drobnych przedsiębiorców
    > aby sobie tworzyli biznesplany. Oni po prostu mają pomysł, często dobry,
    > i chcą go realizować - z korzyścią dla siebie i dla innych. Niestety,
    > państwo
    > im to utrudnia, tracąc podwójnie. Pomyśl jak niewyobrażalną kwotą
    > jest dla bezrobotnego 700zł miesięcznie oddawane do ZUSu. Jego to przeraża
    > i nigdy nie założy legalnie swojego biznesu.

    Ja nie wątpię, że wielu ludzi ma dobre pomysły. Nie wątpię także,
    że chcą je realizować- nawet korzyścią dla innych. Ale to chyba nie
    wystarczy. Ale może się mylę.
    Opis produktu (usługi), segment rynku do którego jest adresowany,
    strategiczny klient, który zapewnia Twojej działalności płynność finansową,
    ewentualne inne źródła finansowania (na początku).
    Już to ktoś w którymś z wątków pisał. Założenie działalności to jeden,
    góra dwa dni.Pierwsze opłaty są po miesiącu. Czyli masz 30 dni na
    zarobienie pieniędzy. Jeśli Twój pomysł jest dobry to nie powinno być
    problemów, jeśli tak nie jest, znaczy to że pomysł był średniej jakości.
    Zakładanie DG w momencie gdy mamy wystawić jednorazowo rachunek
    a widoków na kolejnego klienta nie ma, to poroniony pomysł od samego
    początku. I Państwo nie ma nic do tego.
    L.