PracaGrupypl.praca.dyskusjeZUS › Re: ZUS
  • Data: 2004-04-22 15:46:45
    Temat: Re: ZUS
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "libra" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c68e1i$1h2$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Naprawdę polecam wizytę u specjalisty od tego typu
    > zagadnień. Może dowiesz się czegoś więcej ponad to
    > co wyczytałeś w przepisach bez zrozumienia.
    >
    > PRAWDZIWĄ JEST informacja, że w przypadku zatrudnienia
    > na umowę o pracę przy zakładaniu DG ponosi się z tytułu opłat
    > Zusowskich jedynie opłaty na składkę zdrowotną.

    Tego nie neguję. Akurat inna informacja jest błędna.
    Nawet nie wiesz która :-)
    Nieprawdziwa jest informacja z pierwszego zdania cytatu.
    Pierszeństwo tytułu ubezpieczenia nie ma formalnie znaczenia,
    bo tytuł można wybrać lub zmienić.
    Dlatego zagadnienia nie trzeba "odwracać"
    jak sugerowałeś.
    I tylko o to mi chodziło.
    Ze też potrzeba było do tego tyle kb...