PracaGrupypl.praca.dyskusjeZUS › Re: ZUS
  • Data: 2004-04-22 16:50:00
    Temat: Re: ZUS
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "libra" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c68qmi$5au$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > może następnym razem zasada:
    > "tnij cytaty, odpowiadaj pod postem" na coś
    > Ci się przyda. Nie chce mi się wyjaśniać dlaczego.
    > pozdrawiam

    Ekspertem w zakresie ZUS
    dla mnie nie jesteś, ponieważ niezbyt szczęśliwie
    wypowiedziałeś się w sąsiednim wątku
    na temat równoległych ubezpieczeń z tytułu umowy o pracę.
    I dlatego w ogóle wytknąłem tę nieścisłość.
    Niedawno chyba na plbiz stwierdziłeś,
    że wszystkie zbędne dyskusje np w urzędach
    ucinasz żądaniem podstawy prawnej.
    Co myślisz o tych osobach, które
    nie potrafią Ci podać podstawy prawnej do swoich wymagań?
    Ja nie mogę powiedzieć o nich wiele dobrego :-)
    Mogłem na Twoją odpowiedź powyżej odpowiedzieć jedynie,
    że nie ta odpowiedź była błędna, a jak chcesz wiedzieć więcej-
    zapytaj prawnika. Dalej byś nie wiedział
    czego nie wiesz. Faktycznie zacytowałem jedno zdanie za dużo,
    ale gdybyś wykazał odrobinę dobrej woli dowiedziałbyś
    się szybciej o co chodzi.