PracaGrupypl.praca.dyskusjeZUS › Re: ZUS
    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ZUS
    Date: Fri, 23 Apr 2004 07:52:42 +0200

    Użytkownik "libra" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c69ips$o20$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jeśli czytałeś uważnie, zapewne zauważyłeś że sprostowałem
    > swoją pomyłkę. A do miana eksperta nie aspiruję.

    Chodziło mi tylko o możliwość pomyłki.
    Ja też się mylę.

    > Mówimy o osobach czy urzędnikach? Ja nie muszę ci podać podstawy
    > prawnej. Mogę Ci podać, albo skierować do odpowiedniej ustawy
    > tylko (bo tylko dyskutujemy).

    Oczywiście Twoje prawo.
    Zauważ jednak, że bez konkretów, dyskusja
    zmierza w kierunku przysłowiowej "dupy Maryni"

    >jak znam życie przyczepisz się, że nie podałem
    > która i gdzie ;-))) )

    Chcesz porozmawiać o dupie Maryni :-)

    > Kiedyś zwrócono mi uwagę bym na grupach podawał w cytacie
    > tylko ten fragment wypowiedzi interlokutora, do którego moja
    > wypowiedź się odnosi. Odniosłeś się do całości mojej wypowiedzi
    > (tak bynajmniej to odebrałem)

    Może warto było zastanowić się nad dwoma zdaniami,
    które określiłem jako "rewelacje prawne"?
    W pierwszej chwili myślałem, że zacytowałem źle,
    ale cytat jest dobry.

    Który tytuł ubezpieczenia jest pierwszy nie ma formalnie znaczenia,
    bo tytuł można wybrać lub zmienić. (słynny art 9.2)

    Drugie Twoje cytowane przeze mnie zdanie,
    jest jeszcze bardziej bez sensu.
    Nie ma takiej możliwości, żeby z etatu
    płacona była tylko składka zdrowotna.

    Podać Ci konkretny artykuł, czy sobie poradzisz?