PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZEPTER

  • 1. Data: 2002-11-22 09:23:33
    Temat: ZEPTER
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Witam,

    Właśnie dostałem zaproszenie na 'szkolenie' od firmy Zepter, które ma być
    'następną faza rekrutacji' na stanowisko PH.
    Żeby nie zagłębiać się w szczegóły, moje pytanie brzmi: czy warto w ogóle
    tam iść? Dodam, ze zależy mi na pracy stałej, na pełny etat. Pisza ze jest
    taka możliwość.
    Czy ktoś kiedyś pracował dla Zeptera i może mi przybliżyć co mnie czeka i
    perspektywy pracy i rozwoju w tej firmie?

    Z góry dziękuję,

    Paweł,

  • 2. Data: 2002-11-22 09:56:31
    Temat: Re: ZEPTER
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    IMHO nie warto.

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow

  • 3. Data: 2002-11-22 10:11:20
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Paweł z Wałbrzycha! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

> [...]
    > Czy ktoś kiedyś pracował dla Zeptera i może mi przybliżyć co mnie
    > czeka i perspektywy pracy i rozwoju w tej firmie?

    Zepter zaczynal kiedy jak Amway i sprzedawal szmelc w systemie MLM. Teraz,
    z tego ci wiem, przestawili sie na inny system, ale i tak jako akwizytor
    (nie przedstawiciel handlowy) bedziesz musial ludziom wciskac garnki, ktore
    kosztuja "troche" za duzo. A o etacie, to raczej zapomnij. Tam jest raczej
    system prowizyjny.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 4. Data: 2002-11-22 13:00:53
    Od: "Ewa" <t...@w...pl>

    Hej witam
    a jak jest na innych stanowiskach?
    pozdrawiam
    Ewa

  • 5. Data: 2002-11-22 21:37:32
    Od: "Waligora" <w...@o...pl>

    Spotkales sie tu z pewnym zestawem opini. Ktorzy z respondentow sa
    zainteresowani, abys Ty zarobil pieniadze?
    Czyja rada niesie skutki nie tylko dla ciebie, lecz takze dla radzacego?

    Stanczyk udowdnil kiedys krolow Zygmuntowi, ze w Polsce najwiecej jest
    lekarzy. Gdy pojawil sie na krakowskim rynku z obwiazana twarza, kazdy
    napotkany czlowiek mial dla niego rewelacyjna kuracje, ktora miala pozbawic
    go bolu zeba, na ktory rzekomo cierpial...

    Postaraj sie, jezeli sie juz radzisz, abu zrodlo bylo kompetentne i dobrze
    poinformowane.

    Ja nigdy nie wspolpracowalem z firma Zepter i nie zamierzam. Wspolpracuje z
    inna firma MLM po prostu. Co najmniej jako klient, bo maja swietne produkty.

    Nie jest prawda, ze garnki Zeptera sa za drogie na polski rynek. One sa za
    drogie na polski rynek zdaniem tego z Twoich rozmowcow, ktory tak wlasnie
    uwaza. Jest to jego osobista opinia. Firma ZEPTER przynosiw Polsce zyski i
    rozwija sie, wiec jednak ludzie to kupuja..
    A jesli tak, to sa ludzie, ktorzy a tym zarabiaja.
    Ale zawsze bedziesz miec do zaplacenie jakas cene i praca nie bedzie latwa.

    To rzeczywiscie nie jest etat - zarobisz tylko tyle ile wypracujesz i nikt
    ci nie da kredytu, jak na etacie.

    jezeli chcesz o tym jeszcze popisac - zapraszam do prywatnej korespondencji.

    Natomiast sadze, ze deczje o tym, czy wspolpracowac z Zepteem czy nie -
    powinienes podjac sam, w oparciu o to, co chcesz osiagnac i o to, co jestes
    gotow z siebe dac. A nie o to, co myls a tym ludzie w zaden sposob nie
    zainteresowani Twoja przyszloscia.

    Pozdrawiam

    Waligora

  • 6. Data: 2002-11-22 22:28:48
    Od: "TS" <f...@o...pl>

> [...]
    > A jesli tak, to sa ludzie, ktorzy a tym zarabiaja.
    > Ale zawsze bedziesz miec do zaplacenie jakas cene i praca nie bedzie

    W kwestii formalnej. Zepter się zwija, a nie rozwija. Obecnie skupia się
    raczej na innym dziale swojej firmy, czyli Zepter-Cosmetics. Jeszcze 4-5 lat
    temu Zepter sprzedawał kilkanaście tysięcy !!! kompletów miesięcznie. Ile
    jest teraz nie wiem, ale z całą pewnością jest to zaledwie cień firmy sprzed
    kilku lat.

    --
    Pozdrawiam